God Jul!

Jaha då var dagen här igen!
Asså varenda jul så tänker jag alltid på året som gått.
Det här året har det hänt mycket! Framtiden har alltid varit lite oklar, vilken den fortfarande är iofs :P
Jag tycker att framtiden är skrämmande, för jag är rädd för vad som ska hända, just bara därför jag inte har en blekaste den här jävla gången. haha. men det kanske man aldrig har, men jag menar förut så hade man juh då iaf vissa saker planerade framåt, & såg mot en säker framtid.
vad händer nästa år? Jag kommer gå klart utbildningen i maj & det är allt jag vet.
jag säger varenda år att det här ska bli det bästa året, jamen kyss mig i arslet, det här året har varit turbulent & mycket har hänt & jag har mått ganska dåligt i princip hela året & jag HOPPAS (nu kom det igen) att jag för fan kan få slippa all skit 2008 :P haha..
Iaf,. nu sitter jag & väntar på att min mat ska bli klar, sedan kl 13 ska vi ta batmobilen mot farsan ett kvarter bort :P
sedan blir det hem till mamma & se kalle & smida lite julmat & öppna lite paket and stuff!
Folk ska juh tydligen festa idag, det muppigaste är juh att det vore juh faktiskt skoj, men jag har så jävla lite alkohol så om jag skulle ferra idag så kan jag inte ferra imorrn & jag tror juh då att det är fler som festar imorrn än idag!
det va så mkt roligare då man va liten!
Kan ingen sprida lite glädje?


Silence is the key, men det är inte alltid lätt.
Jag hoppas att orden nån gång kommer ur din mun, jag hoppas att du ser det för vad det verkligen är, att du förstår det och att du uppskattar det, att du inte bara tar det för givet, för det är inte för givet, det här händer aldrig!



God Jul allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0