Helgen.

Jag har haft en bra helg.
Festade i fredags med tjejerna & sen for vi på fest, men när det var dags för utgång sket jag i det & for nån annanstans ;P dom andra hade då haft roligt iaf :)
Igår så va vi bakis & skulle bara softa egentligen, elin kom hit & vi köpte bakismat & badade bubbelbad, men i sista sekunden bestämde vi oss för att festa iaf så vi fixade oss & satt här, emma kom också :)


Så såg jag ut igår:

image6

Idag har vart en slappardag bara :)
Vi klev upp vid tio typ, har bara legat i soffan & myst & sett film i princip! Nu är jag riktigt trött & imorgon är det julafton! :) nu ska jag klä på mig & gå å tjuvkäka lite julmat ;P

Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0