Ännu en söndag!

Igår så började festen vid sju hos sarah, med henne, mallen & johanna, sedan for vi vidare till Fredrik på backen kring halv nio, där blev vi bjudna på tequila & mintu... & man kan juh säga att det slog till,. fick först lite av en snefylla & började grina på toan (hade en dålig dag.. ok? ;P) sedan blev det några shottar till & jag blev lite för full, sen kom pappa & hämtade mig vid halv elva & så for jag till roger, där var festen ganska urartad, de flesta var för fulla & det såg förjävligt ut, en blev nerputtad för en trappa, & samma kille råkade krossa en ruta, bordet har stora brännmärket & golvet lika så, golvet var kladdigt överallt & jag mådde bara illa & var för full, det var nog lite av en backflash från åren då man till å med tyckte att sånt där var skoj ;P haha.. men men.. roger blev lite arg & kastade ut alla till sist & vi gick & la oss ganska tidigt tror jag, säkert vid typ halv två eller nåt..

Det bästa var:
Jag: Kan du göra så jag voltar?
Han: Va? Va sa du?
Jag: men du vet.. Kan du volta mig!
Han: va? ska jag våldta dig?
Jag: men nää, volta.. du vet, VOLTA!

haha.. det är nått partytrick vi brukar göra men det lät juh lite kul :P

Vi hade dessutom tydligen haft besök av en kille från festen som kommit tillbaka för att sova över, han hade tydligen varit upp & försökt väcka oss men vi var gode slocknade :P haha..
Dagen började iaf med en välbehlvd pizza, sen stack roger den jäveln ut på äventyr med tommy & körde cross & busade medans jag städade som en tok.. fick jävlat skrubba golven för allt kladd & det var inte lite disk & roger som just hade fått nya glas av mig, så verkar det som att två av dom helt mystiskt bara har försvunnit..

men men.. Ibland gör det vilt till & det kan juh va kul ibland, iaf om man är på en fest med lite mindre folk & så, det urartar lätt om man är många.. speciellt om det kommer massa folk som man inte ens vet vilka dom är, eller som INGEn vet vilka dom är.. jag har alltid undrat hur dessa människor hittar festerna eftersom att ingen verkar ha tagit dit dom.. Det var till & med några småtjejer som va födda typ 92 där igår.. hur det kom sig har jag ingen aning om.. men dom kanske också var dom enda som verkligen var nöjda med festen också (?) ;) Jag tycker småtjejer är söta!

Nu ska jag duscha sen städa på mammas jobb, sen ska jag & roger göra fläskfilé & klyftpotatis & se film!
Imorrn är jag ledig viket är skönt, men på tisdag börjar praktiken, men det ska nog gå fint!
 Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0