Första dagen på praktiken!

Idag ska jag ha min första dag på praktiken, jag börjar kl 9 & jobbar till 18!
Min handledare var sjuk, och hon skulle egentligen möta upp mig eftersom jag inte riktigt vet vars det är, men istället ska hon jag ska vara med idag ringa mig nu på morgonen & säga hur jag ska köra :) men det ska nog inte vara så svårt, jag vet juh ändå typ vart det är!
Jag är lite trött & har drömt lite konstiga drömmar inatt, klev upp imorse då roger klev upp sen kunde jag inte somna om förrän typ 5 min innan jag skulle upp, så jag råkade sova 25 min extra, men det gjorde juh ingenting, för inte har jag då precis stressat nu på morgonen inte! Jag har tagit på mig bekväma arbetskläder & ätit frukost, ska snart gå & ta en cigg & packa ner min lunch & sånt, kanske en frukt eftersom jag inte kommer äta middag förrän kl 18! Oj vad det känns länge dit.. jag skulle allra helst vilja sova lite till ;P men jag piggnar väl till!

Igår var jag ledig så jag städade lite & var en stund med sara som också hade en ledig dag! Jag är ledig även imorgon, så det är ganska skönt med en lugn start!
Sedan på kvällen igår så var jag med söt-roger & vi såg klart en film som vi började se i söndags! Det var en seg flm, nån ny med angelina jolie.. tänkte att den skulle va bra eftersom att hon va med, men det var inte sant!
Sen såg vi cashmere mafia & det är juh skitbra! så det är nog nåt man kommer fortsätta följa, sen skulle vi se 100 höjdare, men det missade vi :) sen var det nattinatti!

Nu ska jag gå och göra mig klar!
Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0