Fredag

Har försovit mig... vaknade för bara en liten stund sen, men funderar på att skita i att fara idag..
Känner mig inte så sugen på skola idag! Har fan ont överallt, träningsvärk sen vi va i kåbdalis :P Haha.

Igår var en slapp dag, gjorde inte så mkt, jag & röger hyrde 1408 på kvällen & vi blev lite rädda :P haha..
Sen slockna han & jag såg klart den, rätt skruvad film, men bra ändå! verkade som om det ska komma en uppföljare med tanke på hur den slutade.

Jag ringde även min praktik igår & jag behövde inte jobba natt första dagen, utan jag börjar på tisdag istället, & schemat var bra förutom två dagar som jag sa till min handledare & hon sa att det skulle nog gå att ordna så att jag kan ändra de dagarna :) very good! Me happy! Verkar vara en trevlig människa!

Nu är jag hungrig, så ska nog käka nåt.. ska fråga mamma om hon inte kan klippa mig idag, måste fan toppa håret ör det är riktigt nött, är nog 3 mån sen jag klippte mig nu så det börjar väl vara dags I guess :P
& rogers hår växer som ogräs, tror jag klippte han för typ 2 veckor sen & nu vill han klippa sig igen :D haha.. Men det är fan ofta så, killars hår växer fan svinfort, jag tycker man kan spara i flera år & det växer fan knappt en decimeter.. Hmm.. wierd.. :)

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0