Friday!

Idag så fick jag tårta på praktiken & så fick jag sluta kl. 11 & så SKÖNT det var, helt oväntat, då man har planerat att sluta kl. 17 & så får man sluta 6 timmar tidigare! :D helt faboulicious :D haha..
Idag har jag betalat räkninga & gått på stan..

Dagens inköp:

* Ett par bruna shorts från H&M
* Ett gult linne från H&M
* En svart/vit tröja från H&M
* Ett svart långt linne från Vero Moda

Sedan blev det även en sväng förbi systemet & har inhandlat alkohol för en tid framöver hoppas jag, köpte ganska mkt, så jag hoppas att det ska räcka ett tag!
Nu ska jag bege mig in i duschen & sedan kommer Mallen & så ska vi förfesta här hos mig, sen bär det vidare till någon fest, sen får vi se vad kvällen har att erbjuda!

Förresten så har jag världens bästa pojkvän <3 som köpte en ny mobil till mig igår som en tidig födelsedagspresent (Väldigt tidig, fyller år i augisti) en rosa nokia 3500 classic & jag e kär!

image14


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0