Helgen!

Nu har även denna helg passerat, snabbare än vinden, som vanligt :P
I fredags blev det lite fest, jag & mallen satt hos mig ett tag, sen for vi till en fest på strömnäs, det var inte så skoj, så vi gled vidare mot roger & grabbarna som var hos ante & mona, men mona var inte hemma, så det var lite trist, hon befann sig nämligen i sthlm :) Men vi drack lite & sedan blev det utgång på toxic.
Där var det inte alltför kul, Roger gick hem tidigt & jag stannade kvar med mallen & dom andra,.
Jag & mallen satt på toa & pratade deeptalk & då tände vi en symbolisk cigarett ;P som vi senare gick ångra,. haha. för där satt vi & jag lutade mig mot dörren & hippsvipss så flög dörren upp & jag flög ut på golvet ;P haha.. med ciggen i högsta hugg & där stod det en vakt ;P haha.. det rolgaste var ändå mallen: - JAG HAR INTE GJORT NÅT! ;P Hon är bra på att skylla ifrån sig den där marlene ;) men iaf så då tyckte vakten det var dags att gå & jag höll med,.så jag tog en taxi hem,. så var den kvällen över.. kl var dock kvart i två, så det var inte så att jag blev ledsen, men jag tyckte det var lite kul, det här har vi skrattat mkt åt dagen efter :D

Lördag: Bakis.. Vaknade vid nio-tiden.. Jag & roger åt frukost & sedan begav vi oss mot lule med ante & macke för att hämta mona på kallax & för att göra en visit på biltema, där roger har shoppat loss, även jag köpte något, jag köpte rengöringsdukar till mina fönster & spolarvätska.. haha :) Sedan gled vi hem mot piteå & så for jag & mona på ängeln & köpte med oss pizza & lite annat som vi tog med hem till henne & ante där killarna tagit plats i soffan för att se på fotboll.. Vi åt & hade trevligt & sedan gick jag hem & duschade & bytte lite kläder & sedan for jag tillbaka & vi hade ganska kul hela kvällen.. blev ingen utgång denna dag, vilket var skönt.. utan jag & roger vi traskade hem från stan till honom, det var KALLT, men kändes ändå skönt med en lite prommis! :)

Idag har vi vaknat halv nio & jag har städat lite, roger & hans kompisar skulle ut & åka cross, & jag tänkte städa på mammas jobb & fara förbi hos farsan & käka & hälsa på! :) sen tänkte jag att jag skulle höra vad elin gör, & fara dit & hälsa på, det känns som att det var ett tag sedan vi träffades nu, jag & min söta tjej, så det kan vara behövligt ;>

Lite bilder från helgen:

image15

image16

image17

           

Ha en trevlig söndag allihop! :) hej då

Kommentarer
Postat av: Maja

Haha hur lyckas du My? Ser framför mig hur du blir ertappad på golvet med ciggen xD

2008-04-28 @ 18:21:18
URL: http://majaroslund.blogg.se
Postat av: Alexandra

Din frisyr är så snygg :)

2008-05-05 @ 11:14:19
URL: http://tiominuter.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0