Lördag.

Roger väckte mig först vid halv åtta.. det var jobbigt, han skulle iväg till malå med sina kompisar & se en skotertävling.. :) Jag somnade om rätt fort efter han farit & sov till halv ett, efter det for jag till mallen & vi har testat kläder.. Jag har en riktig ful dag idag.. känner mig ful i vad jag än tar på mig! Jag känner mig fetare & fetare trots att jag går ner.. det är jättekonstigt.. har inte vågat väga mig på flera veckor & så vägde jag mig idag & då hade jag gått ner.. & jag som trodde jag säkert gått upp typ 100 kg :P haha.. men men... man blir aldrig nöjd det är då ett som är säkert, jag kommer nog inte bli nöjd även om jag skulle gå ner till 35 kg.. jobbigt!! men bara att gilla läget!

Idag blir dte fest & jag har precis kommit ur duschen.. ska smörja in mig snart & sen sminka mig & sen lär det väl gå åt nån timme till att komma på vad jag ska ha på mig, eftersom jag känner mig som svullo.. lär väl bli nåt tältaktikt, eller så kommer jag bara skita i & ha skittråkigt för att jag känner mig ful.. det är så skumt hur man kan känna sig alltså! Blää!! Jävla skit-dag!

Nu ska jag kila & börja fixa..

hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0