Måndag

Det var ett tag sen jag uppdaterade..
I helgen har mamma & Hasse varit i sthlm så  jag & min lillebror har haft huset för oss själva..
I fredags så grillade jag, roger, mona och grahn & drack lite, sen kom även ante, sedan så for dom & jag & roger satt uppe ett tag, sen så sov vi & på lördagmorgonen for roger med sina kompisar & drack en öl på nodo & jag sov lite middag, sedan kom han, mona, ante, grahn och macke & vi grillade hamburgare & satt ute i solen på balkongen hela dagen, sedan hoppade vi i duschen vid halv fem, så det blev stressigt eftersom vi skulle fara till skotercross grejset kring kl. 17.. men jag  hann iaf sminka mig & bara ta på mig nåt, sen gick vi & då hade även fler folk anlänt, väl där så var det då verkligen inte nån höjdare, banan var minimal & man kan juh inte fatta att dom seriöst tog 165 spänn för det där.. fy fan!!
Så vi va där kanske 20 minuter, sen drog jag, mallen & mona till mig igen, där jag & mallen bytte kläder, sen kom även roger & dom för dom tyckte också att det sög, sedan festade vi hela kvällen, & givk ut på pentryt vid kl. 00 nån gång.. det var sådär där, roger stod bara vid spelbordet & hade börjat med 35 kr & vi gick därifrån med 400 :) så det var juh bra ändå, sen käka vi på adana & sen for vi hem, vi var hemma kl.3 & då satt vi till fyra & surrade med min brorsa, sen sov vi..
Igår så vaknade vi 10, trötta, slappade i sängen nån timme, sen gick vi upp & städade & sen så for vi till rogers mamma & käkade middag, det var trevligt :)
Sen skjutsade jag hem roger & for hem & sen städade jag på mammas jobb sen for jag tillbaka till roger & han hade somnat på soffan, så jag fick spendera lite tid med att väcka honom ;P sen så såg vi good luck chuck & jag somnade i slutet & sen väckte roger mig & vi gick & sov.
Idag jobbar jag natt, så börjar kl 20.. blää!! idag ska vi börja med vårat projektarbete, men först ska jag måla rogers cykel ett varv till, men jag tycker det är så läskigt att va i hans källare själv ;P för sist så var det som om nån mumlade i mitt öra, så jag jävlat kastade allt jag höll i & sprang upp :P haha..

Nää nu ska jag börja fixa det jag ska så vi kan börja nån gång!!

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0