Torsdag!

Det blev ingen fika på nodo igår eftersom att alla borden va upptagna, så vi såg film & käka godis istället, vi såg en kass film som jag inte ens minns namnet på,. den handlade iaf om två bröder som va psykopater som tillfångatog vackra tjejer & lurade dom att bli kära i en av dom, sen dödade dom henne, men den sista tjejen va tydligen "speciell" för snubben som hon vart "kär" i ville inte döda henne & sen va det massa skit & sen slutade den, kass film anyhow.
Sedan blev klockan kring 23 & jag åkte till tommy för att hämta roger, där var hela gänget grabbar i garaget & höll på att skruva, men jag fick med han till sist, svårt att slita sig från sin pärla I guess ;D
Så då for vi hem & sen var det bara att gå å sussa!

Idag har varit en slapp dag i skolan & nu har jag precis kommit hem, tänkte ringa min praktik & gå ignom lite saker & förhoppningsvis få ändra två dagar som inte hade så bra tid! Hoppas det går bra iaf!! :)

Hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0