Torsdag!

Jaha då hann det bli torsdag, tiden går så fort nuförtiden :P
Bösjar praktiken kl 10 idag! det är lite jobbigt för då slutar jag kl 19 om jag skiter i att ta rast!
9 timmar tar en jävla tid ska jag be & få tala om!
Men jag måste erkänna att jag trivs ändå där, även om det är långtråkigt, så kan man ha ganska kul ibland :)

Imorgon är min sista dag & då ska jag tydligen få tårta!
Jag blir jätteglad för att alla i personalen har sagt att dom tycker jättebra om mig & att dom tycker att jag är jätteduktig, & även han jag jobbar med gillar mig, så det känns bra! :)

Igår så jobbade jag till 17 & sedan klippte jag mig, i tisdags gjorde jag slingor, så nu är håret klippt, jag blir alltid deppig efter jag klippt mig, tycker det blir så kort.. men det var jävligt nött så det behövdes. Jag klippte till min lugg igen så nu går den att ha utan att man inte ser nåt ;)
Sedan tog jag en dusch, gjorde en hårinpackning & ansiktsmask & senare såg jag, roger & macke film & käkade skrov, sen middag :) sen kom även Grahn förbi en sväng & joinade oss i filmandet.. dock somnade jag (som vanligt) i slutet.. men jag fattade ändå inte filmen för jag slumrade som till lite då & då under hela filmen, men den va tydligen ändå ganska invecklad.. Den hette Smoking Aces!

JAG ÄR KÄR I ROGER! ;> Jag va bara tvungen att säga det! ;D

Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0