Tröttis

Nu var det en & en halv timme sen jag slutade, har hunnot med att äta & sola lite :)
Dagen var seg men okej! Vi får hoppas det kanske händer lite mer snart, så att man får va med om lite action :D
Nu är jag alldeles varm av solningen..

Jag har dessutom fått sommarjobb, ska vara på lite olika ställen från vecka 25 - 32 så dte var juh tur det :)
Då får jag lite cash samt en chans till jobb även till hösten!
Jag ska jobba som fan, sen då allt är slut så ska jag nog allt dra på en resa en vecka efter sommaren :) så jäkla skönt!

nu ska jag duscha bort min solning :D

tjingeling

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej gumman. Förlåt för att jag inte svarade på smset eller samtalet igår. Hade mobilen på ljudlös & tappade bort min mobilladdare i fredags så den lär dö närsomhelst idag ;/ Sen har jag inte nå pengar så jag kan ringa upp. Kram.

2008-04-09 @ 08:05:16
URL: http://miaekstroem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0