Update

Tjena tjena, var ett tag sedan man skrev så får väl helt enkelt uppdatera lite av de senaste dagarna :)

Fredag:
Blev fest, började hos elin & senare iväg till hennes bror på inflyttningsfest, vilket sög, men sånt är livet..
Ibland kan man inte förstå hur människor funkar, det finns verkligen dom som tappade hjärnan för längesen att det ens är ett under att dom kan prata, inte för att det dom säger är smart, men att dom ens har förmågan..
sedan var det toxic, det va ganska kul bortsett från vissa händelser & en full jag som inte kan bete mig. men men.. sånt är livet! Ibland måste man va dum i huvet också, vilket kan ske ganska ofta i mitt fall då alkohol är inblandat!

image13

Johanna, Veronica & jag på toxic i fredags! :)

lördag:
Bakis, Bakis, Bakis, både jag & roger. tror vi klev upp vid tio men vi somnade om i soffan & sov till tre, tung dag, vi lagade god middag, macke anlände, jag for hem & duschade & sånt, hyrde film, vi såg film, somnade i soffan, vaknade vid halv sju söndag morgon & så gick vi upp till sängen & sov nån timme till! Händelselöst!

söndag:
Jag har glömt vad jag gjorde i söndags (?) creapy! hahaha..

Måndag:
Back to school, jobbigt att vakna, dock va dagen ganska skön så det funkade.
Roger var sjuk, fick hämta hem honom på morgonen för att han mådde så illa, så droppade av honom innan det bar av till helvetet med mallen.. haha..
En soft dag, jag & roger softade framför tv:n såg flera avsnitt av two and a half man & sen hundra höjdare, Hahaha, asså det är ju bäst! Vi var uppe rätt länge, till typ 2 eller nåt, sen var det sängen & SOM jag va trött dagen efter.

Tisdag:
Kvartsamtal på skolan så det var inte mkt att göra där, bara springa mellan klassrummen till olika lärare & få höra vad dom tycker, gick bra hos alla utom EN, som uppenbarligen har något personligt problem med mig eftersom att hon endast pratade om hur mkt hon störde sig på mig osv, men absolut inget om mina insatser i skolan, sen sa hon att jag inte skulle ta det personligt (?) Eh.. okej.. Ja det var juh mig som person hon snackade om eller (?) jag blev lite arg & sen så pratade jag med min praktikplats & det verkar som om jag ska jobba NATT första dagen,. va fan e det bra för? SKIT!
For till mallen efter skolan, vi gjorde middag & badade bubbelbad :) sen for jag till roger & vi busade & såg på survivorman!

Idag:
Har vart i kåbdalis med skolan, har åkt bräda hela dagen, helt FANTASTISKT så roligt :D Jag blir så lycklig i magen! Solen sken & det var flera plusgrader, åkte i bara en tjocktröja & ÄNDÅ var det varmt :D :D
Nu är jag hemkommen sen kanske en timme, ska hoppa i duschen, sen skulle jag nog & fika med mallen & sarah på nodo! Härlig dag!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0