Babe!

Hallå! FÖRLÅT igen för att jag e kass på att uppdatera, ska skärpa mig ;P om nu nån bryr sig, är juh inte direkt många som läser den här bloggen eller ens vet om att den finns, och tur är väl kanske det ;)


Idag har jag & Roger arit tillsammans i ett halvår.. :> tänk vad tiden går snabbt, snart är det ett år sen vi träffades för första gången, fast det känns som igår! :) men det sägs väl att tiden går fort när man har roligt ? ;)

                                        

                                                                                 Roger, du är bäst!
                                                                                              I love you. . . <3




Vad har annars hänt?
jag har jobbat klart för kommunen, jobbar nu för pc, är dock sjuk för tillfället, snorig som ett mongo & har typ feber & skit, vet dock inte om jag har det nu har inte kollat, men igår & för i veckan, så har blivit en & annan iprén.

& jag har blivit brunett:

                                         

Jag trivs bra i det, först ar det lite ovant, men det känns bra!! blond har jag varit så länge nu & det kan jag alltid återgå till om jag vill sen, så jag chillar ett tag som brunett & checkar vilka som har roligast ;) haha..


Annat som hänt är att jag ska flytta till Roger, går sakta men säkert ;P håller på att sortera saker & shit, men nån gång inom en snar framtid så är jag alltså en sk. sambo ;) sen har vi även spanat runt lite på valpar, men mest troligt väntar vi nog ett tag till med det etfersom att roger ska renovera huset så mkt så det är bättre att ha allt lugnt & klart då man ska skaffa hundbebis! :>


Allt är frid & förjd, hoppas ni (om nån ens läser den här bloggen än) mår prima :D

Tjing tjong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0