Friday!

asså ps. i love you, se den inte om ni inte vill gråta!!
Okej jag har slläppt en tår eller två till filmer förut, men asså shit jag böla, for real.. asså typ som om jag sålt smöret och tappat pengarna.. efter filmen va sminket borta & ögonen igensvullna & röda, skitbra film men klumpen i magen va för jobbig.. hahahhaha,.
Vi dåg the bucket list igår & den kan jag verkligen rekommendera om nu nån e filmsugen..

Sitter i soffan nu med roger & 2 av hans kompisar, vi har käkat thai-mat & tagit det lugnt.. skönt!

Imorse klev jag upp en timme tidigare och for på grisan & sprang/powerwalkade med the dog from hell ;P
det gick fint & skönt var det..

längtar till onsdag!!

trevlig helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0