Klädsortering!

God morgon!

Idag ska jag sortera mina kläder, alltså ta bort saker, & asså jag kan verkligen inte det, haha, för varenda gång så lägger jag påsar fyllda med kläder nån annanstans & sen ska jag lik förbannat gå å gräva i dom.
Jag kan verkligen inte slänga dom iaf, det är en sak om jag bara tar undan dom, då vet jag att dom finns ändå OM jag skulle använda dom NÅN gång ;P
Nää fy fan jag måste ge mig, jag hanlar faktiskt nya kläder varje månad, & jag har så mkt kläder att jag inte ens använder hälften eller ens vet vad jag har, så nu jävlar ska jag storsortera hela skiten på riktigt & vara ärlig mot mig själv & inse att jag faktiskt aldrig kommer att använda dom där kläderna igen & att jag faktiskt typ köpte en del av sakerna då jag va typ 12, det är juh ändå lite absurt, jag kan inte städa garderoben & har kläder där som jag köpte för typ 10 år sen :P hahahaha..

Igår var jag back 2 work.. gick fint,  är inte lika snuvig längre och ebern är borta, men nu har jag typ smittat roger & han har svinont i halsen :/ oj oj.. hehe.. hans stopp som börjar till helgen.. hoppas han inte blir så sjuk.. så han orkar jobba så där mkt, dom jobbar juh typ 18 timmar per dag då :O fy fan..

jaja.. dags att ta tummen ur röven!!

bye bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0