Lördag morgon!

God morgon!
Idag är jag som vanligt uppe med tuppen ;P
Ska ut & springa snart, roger är och jobbar för deras stopp har börjat nu :)
Känner mig utvilad eftersom det blev en tidig kväll igår, efter att jag har sprungit så ska jag fortsätta sortera kläderna, som har legat på mitt golv sen sist jag började med skiten.. det är jobbigt, måste även organisera om lite här för att jag ska få plats med kläderna, kommer flytta dom sen då roger renoverat källaren, men nu får man helt enkelt klämma ihop allt så gott det går :P haha.. men det löser sig nog!

Det kliar i fingrarna efter att shoppa, men jag ska vänta tills malmö.. haha.. asså fatta jag har typ pengar på kontot som bara ligger och väntar på att jag ska köpa upp dom.. shit va jobbigt :P har dock inte riktigt kunnat hålla mig, köpte ett osis - dust it & fransk manikyr set igår.. men det är inte samma sak tycker jag ;P

dust it gav ganska bra olym, men en lite smutsig känsla i hårbotten och flaskan var pytteliten & kostade 170 spänn.. hehe :) Men den räcker nog länge ändå eftersom att det är puder :)

Nu ska jag fara & hämta the dog from hell så vi kan ta & springa lite !

tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0