Lördag morgon!

God morgon, eller det var det för en timme sen :)
Ska snart koka ägg till mig & min älskling, så i får i oss lite frulle.
Jag har varit ute & målat pelarna som roger ska ha nu när han bygger en ny bro och Roger klipper gräset, haha asså han har sått nytt gräs i sommar åsså för kanske en månad sen eller nåt så tyckte han att det växte lite dåligt, så han köpte sånna hära små blåa kulor, asså gödselkulor, och han använde tydligen hela påsen typ, & det va kanske liiite för mkt, för att asså seriöst det där gräset växer som fan ;P haha.. han klippte det förra veckan & då ska jag tillägga att här är det typ höst nu eller typ, har iaf vart kallt & regnat i princip hela veckan & gräset har fan vuxit över en dec !! haha.. jaja.. kanske inte så jävla intressant.. :P

Igår så spenderade jag dagen med att packa upp lite saker som jag hade tagit till Roger, mest var det köksgrejer  & ljussaker typ & en matta & så, nu är det fan typ kryddfullt i skåpen, men jag pallar inte om-organisera nu så jag tryckte in där det gick ;) men annars så vart det ändå ganska stor skillnad, det blev mkt med hemtrevligt eller va man ska säga ;P haha.. så igår kväll medans roger & macke höll på att bygga bron, så tände jag ljus i hela huset & låg & myste i soffan med lite godis, sen kom mona förbi & hon visade mig ett hus som hon vill att hon & ante ska köpa, det var riktigt fint måste  jag säga, så vi får hoppas att dom får det!

                          None



Är fortfarande sjuk, men det känns då inte som att jag har feber idag så det är juh skönt iaf :)

Nä nu ska jag laga frukost!! :)

hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0