Malmö here I come!

Min bästa kpmpis Kim flyttade härifrån för 2,5 år sedan till malmö, jag var & hälsade på henne i slutet av september 2006 & förra sommaren kom hon hem en vecka, så vi har inte setts på över ett år & på 1 vecka ska jag ner & hälsa på henne igen!! jag är skitglad :D ska boka resan ikväll & har fixat med jobbet så jag kan ta ledigt fredag & måndag.
Åker den 3 september på kvällen och kommer hem på dagen den 8e!

Kommer bli skitkul! :) Kommer såklart sakna min älskling, men å andra sidan får jag juh vara med min andra älskling & det är inte varje dag! <3 wiie!!

Jag kommer givetvis ha med kameran & bara för att jag vart så dålig på att blogga så ska jag försöka blogga varje dag, med bilder såklart! ;) Kommer försöka blogga varje dag i övrigt också.. men jag funderar på att byta blogg & börja om från början men vi får se! :) 

                    
Jag & kim för några år sen, hittade tyvärr inte orginalbilden :P hahaha


Wiie.. sitter btw i en hög av kläder, min sortering går inge vidare så jag tänkte avsluta för dagen & ta upp det en annan dag ;P haha.. Baby for förresten hem från jobbet för att han är sjuk. :/ Liten.. men jag har lovat att ta hand om honom & göra kucklimuckmedicin ;) (läs experimentera;D) höhö.. Nää nu ska jag klä på mig, sitter här i handduk! :)

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0