Personal middag.

Har precis kommit hem från en personal middag, blev bjudna på resturang av arbetsledaren.
Himla gott, men fy fan va jag är mätt, känner mig som en boll & så har jag hicka >_< som vanligt då jag ätit iofs..
Jag är typ som en bebis, jag får jämt hicka.. :P haha..



Ikväll blir det att se ps. I love you.. hade nämligen fått hem den & en annan film i brevlådan..
Min mamma ser den just nu med sin kille, hör hur hon sitter & snyftar.. hon är dock känslig, men jag har hört att det ska va en riktig snyftare ;P kanske kan man locka fram en tår i rogers öga? ;) jag tvivlar, men värt ett försök :P hahaha
Men lär väl snarare bli jag som sitter & snyftar i slutändan.. hehe..




Nää hörreni.. nu ska jag gå å se om man kan få tag i den svåra kvinnan KIM som jag försökt ringa hela dagen, & som inte är hemma då jag ringer, men så fort jag går utanför dörren så ringer hon.. haha.. så vi har gått om varann hela dagen, så nu ska jag se om hon har kommit hem.. antagligen är hon hurtig och är ute med hundarna ;P haha..
Jag vet vilket liv som väntar mig då jag kommer ner dit liksom ;P motion, motion, shopping, shopping, fest.. hehe.. & jag misstänker att jag kommer måsta dela soffan med både en amstaff & en grandis :P haha.. vi ska nog rymmes, jag som ändå inte gillar att sova ensam, dom får väl helt enkelt agera pojkvän åt mig i ett par nätter :P haha..

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0