Powerwalk!

Blev inget spring, utan gick en 45-minuters powerwalk istället..
Åt frukost innan jag gick, en rostad, två ägg & lite yoghurt! Sen så hände en liten incident, the dog from hell hade snott smörpaketet som jag glömt på bordet, & eftersom han är lite mongo så är han väldigt aggro då det gäller mat, han blir som djävulen själv.. därav "the dog from hell" ;P haha.. iaf satt jag i soffan & kollade igenom ellos-katalogen då jag hörde hur han pysslade med något hyss i köket & eftersom jag anade oråd så ropade jag på honom, då hörde jag ett litet morrande ifrån köket & gick dit & nää vem står inte där om inte the dog from hell & gluffsar i sig smörpaketet, han försökte springa iväg med det, morrandes, jag springer efter, tar tag i nackskinnet på honom, nu låter han verkligen som ett monster, han släpper smörpaketet, jag blev förbannad för att han föröker bita mig & kastar iväg honom, men jag hann inte ta smörpaketet före honom, men då kom min halvalkoholiserade lillebror upp & tog det innan the dog from hell hann vara med.. haha.. jävla cp-hund! :P
Han kunde iaf bete sig på promenaden iaf, förutom att han satte sig & sket mitt på asfalten i stan & jag hade inga påsar, det var pinsamt, men då fick jag en påse av en tjej som jobbade på en hårsalong, bättre en kasse än inget alls, så där var då iaf det problemet löst!



Nu ska jag sortera & tvätta!
Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Emma [ E M S T A A R]

HAHAHAHA vilken härlig bild,.

är det han som du var tvungen att jaga för att han smet ? ;p

2008-09-03 @ 00:51:44
URL: http://emstaar.blogg.se/
Postat av: My

hahahahaha ja det e han :) han e mongo ;P

2008-09-03 @ 15:16:32
URL: http://misanu.blogg.se/
Postat av: Maja

HAHAHAHA, jag röstar för mer paint i bloggen!

2008-09-03 @ 21:18:55
URL: http://majaroslund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0