Alla Hjärtans Dag!

Idag är det alla hjärtans dag & jag vaknade upp på DÅLIGT humör!! Jag har seriöst drömt mardrömmar hela natten. Först drömde jag att jag skulle skolka från skolan & att jag ljög till skolan att min bror hade dött, för att dom skulle förstå att jag ville vara hemma, sen dagen efter så dog min bror på riktigt, men ingen var säker, för ingen visste om han var död på riktigt, för att det var ett rykte som gick, samtidigt som han var försvunnen & jag var så ledsen & vägrade acceptera att det skulle vara så.. Sen så vaknade jag av att mallen ringde, vi hade försovit oss, men dum & trött som jag va så somnade jag om & vaknade typ kvart i nio! haha,. & mellan den lilla gången då hon ringde & tills jag vaknade igen hann jag drömma ännu en hemsk dröm.. Att det va alla hjärtans dag & jag vaknade, hade försovit mig (som i verkligheten) & så hade jag råkat he sönder en sak så jag var tvungen att gå ut i skogen & hämta delarna, & så började jag gå hem, men då efter halva vägen insåg jag att jag hade glömt bilen hos R, så jag blev skitsur, & så kommer det ett gäng killar som kör skoter bak & fram skitfort, så jag frågade nån snubbe om inte han skulle kunna skjutsa mig tillbaka så jag kunde hämta bilen, men det ville han inte, men erbjöd sig att gå med mig, men nä hippsvipps så stod bilen där, så jag satte mig i den & så skulle jag fara & då kändes det som jag flög & jag körde som om jag va full.. När jag kom tillbaka till R (inte för att jag fattar varför eftersom jag hittat bilen..? jaja drömmar e skumma) så hade han redan kommit hem från jobbet & det hade tydligen gått flera timmar bara den där tiden jag varit borta, & så var det som ett helt annat hus typ, & så stod han i sitt kök & testade sin hypernya ugn som var inbyggd i väggen, som styrde sig själv som en robot, helt mongo, men iaf så frågade jag om han hittat alla hjärtans dag-kortet & det hade han & så blev han skitförbannad & sa att han ville att jag skulle fara hem & då blev jag skitförbannad & började springa för att leta massa saker, & sen blev jag ledsen & han va hela mongo! Så jag e verkligen inte på mitt bästa humör idag :P

Jag tycker om alla hjärtans dag, men jag tycker att man ska ha alla hjärtans dag varje dag & tänka på alla de som man tycker om & bryr sig om!! :) det brukar iaf jag försöka göra!!

Jag tycker om er: Mamma, Pappa, Sofia, Rasmus, Roger, Kim, Elin, Sara, Jocki, Sara E, Maria, Zandra, Martina, Martina B, Mallen, Emma, Peter, Jocke, Cahmilla, Maja, Sarah, Emma S m.fl!

Ha världens bästa dag!!

image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0