Äntligen fredag !

Sitter på skolan & håller på med det förbannade etikarbetet, hade ingen aning om att det va SÅHÄR jävla jobbigt, riktigt jävla klurigt.. & långt blir det.. jävla skit!! Kommer måsta sitta hela lunchen för att hinna klart, för jag har så jävla mkt ångest att jag inte lämnat in det.. & jag misstänker att läraren kommer att skjuta mig, jag har juhd essutom undvikit att prata med honom ända sen dess.. fy fan för mig asså!!! Jag vet att han kommer skälla ut mig! :O jag känner det på mig,. MAMA, I´M SCARED!!! :I :I

Nu har vi snart rast, då ska jag köpa en macka & dricka oboy.
Hoppas den här dagen går fooort, fort, fort!!

Inatt har jag sovit gott, utan en enda mardröm :) Skönt med helg & imorgon blir det alkohol-intag igen, efter två veckors nykterhet :) Min syster ska ha fest, så det är dit det bär, det kan nog bli himla roligt tror jag!

& det skuttar i hela kroppen, jag är svårt sjuk,.. jävla kärlek!!

nu ska vi fika,.
Tjing tjong!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0