förseningar!

Hahaha, asså jag skulle precis åka & går ut för att fara & så bara: VAD FAN! Nån har snott bilen!!
Hahahahaha,.. men jag söp juh igår så min bil är juh för fan hos elin.. :P
Nu måste vi vänta på mamma som får lunch snart så hon kan skjutsa mig till bilen & sen ska jag hämta sara, SEN ska vi fara! Blev ingen skoter, vi har för lite tid, så det blir bara snowboard idag! :)
Jag kommer svettas ihjäl, har verkligen packat på mig.. tror jag ska gå å äta nåt.. kanske borde det, men jag har ingen aptit just nu,.. jag blir så då jag e lite deppig! vägde 55.8 imorse så det var juh bra, mindre än jag vägt som minst nu så ändå gode bra :)

Jag ska käka nåt nu,. så jag inte blir snurrig i backen :)

tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0