Friday!

Vaknade kl 8 av att R ringde.. :) alla är faktiskt inte uppe med tuppen jämt!
Men jag somnade om igen & sov till 12 wihhoo!! första sovmorgonen på lääänge, skönt var det iaf!
Nu har jag städat mitt rum ordentligt, organiserat alla kläder, kommer måsta rensa snart för nu är det fullt  & ändå är hälften av allt i tvätten typ :O
Nu ska jag klä mig & dra på bolaget & sen köpa förköp till ikväll!
Sen måste jag till elin & hämta lite sprit som jag glömde sen i onsdags!
Jag försöker att inte tänka så mkt, försöker hitta på saker hela tiden & det går bra!
Igår så hängde jag med sara & robban hela kvällen, käkade, såg tv & spelade lite GH!
Ikväll blir det först en snabbis till sara E, sen vidare till Sara L :) haha.. där är det förfest sen blir det utgång!

Imorrn blir det kanske att åka bräda igen! så jävla härligt att man är igång igen.. nästa månad ska jag köpa ett säsongskort för det tjänar man på, det kostar 600, & en gång kostar 90 spänn! :O så det har man juh tjänat in på 7 åk liksom..

Nää nu ska jag ta & pallra mig till town!

Bye.

ps. tänker på dig! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0