Lördag.

Alltså... jag borde ligga & sova, men nu hade jag redan klivit upp & blev pigg.. ska nog gå å sova igen snart.. :)
R for just till ume,.
Igår hade vi tjejkväll, det var trevligt, sen for jag hit till R då dom skulle ut, för vi ska ut ikväll också, så jag orkade inte gå ut igår.. här hade han några kompisar & vi spelade lite "jag har aldrig" & drack lite mer..
Han sa en sak,. & jag pratade bort det som vanligt, varför blir det alltid så ? speciellt i fyllan.. Vill jag fucka upp allt undermedvetet eller vågar jag inte lita på att saker inte alltid behöver vara skit?? Jag vet inte riktigt.. Jag är väl bara rädd helt enkelt.. & det går juh inte så bra för mig med att spela lugn & cool då jag är full, för att när jag är full bryr jag mig inte om att hålla käften eller om att tänka på vad jag gör, just för att jag känner bara att jag inte bryr mig, för jag tycker väl alltid att jag har rätt att bete mig hur fan jag vill då.. jag vet inte., men det är ganska jobbigt att ofta glömma saker man pratat om eller att man vet att man suttit & sönderpratat saker som inte borde ha sagts..

Ikväll blir det tjejkväll igen.. :) haha.. Jag, mallen, sara & martina.. :) det ska bli kul att martina är med, hon är rolig att vara med.. :)






Han gör mig glad, han får mig att skratta i hjärtat, han får mig att vilja så mycket, han ger mig motivation till att vara en bättre person, han GÖR mig till en bättre person, han gör mig lugn med sina blå ögon, han är helt olik mig & det tycker jag är bra, för kanske är vi som ett pussel, två helt olika bitar men ändå passar vi.. Jag känner mig så jävla lam då jag säger sånt här, haha.. men det är juh sant!


Nää nu blir det sova lite till känner jag!!
Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0