MÅNDAG IGEN!!

Jaha då var det måndag igen,. blää för måndagar!!
Men den här veckan är det bara fyra dagar i skolan, sen så är det lov, så jävla skönt! :)

I lördags var det juh fest, men jag var juh på ganska otaggat festhumör & dessutom riktigt trött, så när det var dags för utgång så for jag till R & jävlat däcka i soffan & sen när han kom hem så var jag så trött & full att jag knappt tog mig till sängen & väl i sängen (där jag somnat innan jag ens lagt mig ner) så var den stackaren tvungen att hjälpa mig av med kläderna,. hahah.. :) jaja.. man kan juh som sagt inte alltid vara på topp.. :P

Igår så vaknade jag kl 9 på morgonen pigg som fan, gick ner & rökte en cigg sen så upp & sova en stund till, sen ringde väckaren & jag gjorde frukost & sen skulle han iväg, så jag spelade guitar hero några timmar & sen fick jag värsta städ-ilet & började städa :P sen så for jag hem & städade hemma & sen på mammas jobb & städade, sen hem & duscha, sen så gjorde vi middag & såg film med en av hans kompisar.
Vi såg "dreamer", den handlade om en familj som hade en hästfarm utan hästar & pappan jobbade med tävlingshästar & sen så blev en häst svårt skadad så dom tog hand om den, & flickan i familjen blev typ kär i hästan osv osv. Den var iaf jättebra!
Innan vi skulle börja så sa dom: "meh, en drama som handlar om hästar... va fan?" haha,.. men dom satt då som bänkade inne i filmen så jag antar att "tjejfilmen" gick hem trots allt :P hahaha,. Det var iaf en film som man blev glad av! :)

Nu sitter jag i skolan, vi börjar snart om igen,. vi har två redovisningar idag, det känns lite mört,.. men det ska nog gå fin fint :)

Nu ska jag logga ut så jag hinner tillbaka innan lektionen börjar :)

Hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0