Måndag.

Då var det måndag igen..
Jag hatar som sagt måndagar, jag tror att jag säger det varenda måndag, och ibland på söndagar :P

Just nu sitter jag i skolan & håller på med ett arbete om Tvångssyndrom OCD.
Intressant, eftersom jag själv haft lite sånna saker för mig. är iaf snart klart, har flera lektioner på oss men jag va så snabb första lektionen vi började med det så jag kommer nog hinna klart det idag!
Jag blir så sur på mig själv för att jag e så dålig på att ta tag i saker, har ett arbete i etik som skulle vart klart för typ 2 veckor sedan kvar att göra, men jag ids aldrig & jag e skiträdd för läraren vi har i etik för han verkar så arg av sig, så jag har typ undvikit honom sen vi skulle ha lämnat in det för att jag inte vågar säga varför jag inte gjort det,. :P
Sen blir jag sur på mig själv för att jag inte kan ta upp en telefonjävel & ringa & avsluta diverse medlemskap som jag inte ens vill vara med i, men som jag betalar pengar till,. jag vet inte varför men när jag har mkt som jag måste göra så tycker jag bara att det är jobbigt å så skiter jag i det, tills jag är tvungen att göra det.
Jag tycker dessutom att det är jobbigt å ringa & säga upp saker, för jag vet inte, det blir typ pinsamt,. som pitebo, jag har inte bott i lägenheten sen juni & jag har fortfarande inte sagt att jag inte bor där, för nu har det gått så länge att det skulle vara pinsamt att säga det,. som om jag e värsta segproppen utan ansvar,. fast iofs, på ett sätt så är jag juh det ,. Jag måste börja ta tag i saker! Men FAKTISKT så har jag blivit bättre,. iaf lite! men det går juh åt rätt håll & det är väl för tusan huvudsaken?

Jag vet inte riktigt varför men jag känner mig som så motiverad till att bli en bättre person,.- det är så mkt som jag vill göra och som jag vill vara bra på,. & jag har hittat min motivation, nu gäller det bara att börja någonstans.
Det första jag ska göra är att ta tag i all rest-skit så det är borta så jag slipper ha det nånstans i huvet,. då kan jag börja koncentrera mig bättre på andra saker. men sen blir det att gå ner till 50, det är ändå bara 6 kg, så det borde inte vara så svårt, sen efter det ska jag börja träna på riktigt.
Varför jag vill gå ner innan är för att jag har så lätt att bygga muskler så jag vill ha så lite fett som möjligt innan jag börjar, & sen så kommer jag juh gå upp av muskler & jag vill inte vara en tungis :P

& i övrigt är jag bara förvirrad som vanligt,. det händer inte så mkt & jag har som inte nån aning om vad som händer & det STÖR mig, men jag tror inte att det är själva situationen som stör mig,. iaf inte om jag visste hur det låg till exakt, det som stör mig är att det är utanför min kontroll, & jag är juh lite av ett kontrollfreak, jag behöver inte "äga" situationer, men jag måste veta hur det är, för om jag inte vet så blir jag osäker & förvirrad & kan inte vara den jag verkligen är, p.g.a att jag blir typ rädd & så blir jag nyfiken & så hatar jag att vänta, så då kan jag bli obstinat & skita i allt bara därför, men det ska jag inte! Jag har lovat tid,. efter tiden får vi se,. men jag orkar som inte tänka på det, men jag gör som det från & till iaf! det är lite svårt att inte tänka, men som sagt så är det inget som jag kan kontrollera, så jag borde bara släppa det, men jag har svårt att släppa saker,. Jag vet att jag kan tänka mig själv till att tänka bättre om saker, det lät tjorvigt, men jag kan i princip tänka mig själv stark, fast det håller bara ett tag sen e jag svag ett tag tills jag fått till tankarna igen! :P äh,. det är bara jag som fattar va jag snackar om, men som sagt så skriver jag mest för mig egen skull & så är det typ ingen som vet om min blogg, så whatewwah!

nu ska jag läta produktiviteten flöda, kanske till å med ta & göra etik arbetet nu ist eftersom det andra typ e klart!
AJJA,. bye

Kommentarer
Postat av: Petra

Helt rätt, man skriver för sig själv;) Jag vet ju om din blogg:)

Jag tycker det är så skönt att skriva, och tycker det är roligt att se vad andra har som rör sig i deras huvuden:)

Love you MY

2008-02-12 @ 16:02:08
URL: http://pivii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0