Messed up.

Allt blir inte alltid som man tänkte sig.. Det blir det oftast inte för mig iaf!
Jag känner mig ledsen.. & det värsta är att jag vet varför, & ännu värre är att veta om det.. att jag vet vad som är fel.. & jag vet inte om det är något som man kan göra något åt.. det kanske är en småsak, men för mig är det en viktig småsak,. :/ shit vad allt sånt här e jobbigt!

Vad fan ska jag säga? vad fan ska jag göra??
Jag kan juh inte göra ett skit, det enda jag kan göra är att säga som det är, & sen får man väl se..
Men det är nog inget jag kan förändra..

Jag är less på att bli tagen förgiven, jag vill vara en del av allt..
Jag vill känna tryggheten som jag vet att jag borde känna, jag vill inte känna som att jag är en mil bort fastän jag är så nära.. & hur lätt är det att förklara! Det handlar juh bara om saker som JAG behöver för att kunna må bra, & alla har juh uppenbarligen inte samma behov.

Allt är rätt, men ändå så fel..

hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0