OMG!

Oh shit, jag trodde just jag skulle dö, etikläraren kom med arga steg mot mig här i datasalen, jag kände riktigt hur det ekade varje gång han satte ner foten, jag vågade inte titta upp, men jag såg i ögonvrån att han var på väg till mig, och så kommer han OCH SÅ VA HAN INTE ENS SUR!? va faan? :P
Jag som seriöst hade föreberett mig på att inte leva längre från den dagen han fick tag i mig.. Han sa bara att han saknade en uppgift jag skulle ha gjort och att han ville ha den nästa vecka, men shit, jag har juh slitit hela dagen med det där förbannade arbetet, det är juh för fan nästan klart, men ändå skönt, då kan jag softa & göra det lite mer noggrant :O haha...

Inte länge kvar av dagen nu, skönt,. & vi hann klart etikarbetet om behaviorismen på en halvtimme, och vi som trodde vi skull ebehöva en extra lejktion, men det går väl fort då man vill bli klar,. det gick jäävligt snabbt så nu har jag inga restuppgifter förutom det där förbannades religionsarbetet!! >_<

Nä nu ska jag nog ta & softa medans jag väntar på M, så vi kan dra hem,. Inte för att jag längtar direkt, för idag måste jag städa klart, jag är så lat & gör bara lite i taget, men idag blir det att tvätta, dammtorka, skura, dammsuga & hela skiten,. blää!! Jag ska skynda mig så jag slipper göra det i hundra år!!

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0