Skumt!

Asså,. mina drömmar har gjort så jag haft en skitkonstig känsla hela dagen, det gillar vi inte, så nu tänker jag städa, sen på en timme blir det middag hos pappa! :)

Det märks att folk gillar alla hjärtans dag, har säkert fått 10 sms idag från olika som vill säga att man ska ha en bra dag! Jag gillar också alla hjärtans dag, jag brukar ofta ge kort & sånt till dom jag gillar allra bäst!! 
Men en bra dag,  det kan jag behöva, jag tror jag ska försöka få mig själv på lite bättre humör nu, ska slå igång nån bra musik som gör en glad & städa & sortera min garderob ;D

Jag tycker att kärlek är något man både älskar och hatar! Jag älskar när kärleken är bra & man bara kan känna känslan utan att behöva tänka så mkt!
Men jag HATAR kärlek när man blir knäpp & inte funkar, inte kan koncentrera sig & det värsta av alla; inte kan sluta tänka! Jag skulle nog ibland behöva genomgå en lobotomering :P

Nää nu ska jag sluta sega framför datorn!

Tjing tjong!

PS. Mera BRA kärlek åt folket! bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0