Torsdag!

Idag var jag förbi sara, vi satt & surrade i några timmar, sen så såg vi djävulen bär prada & jag somnade lite i slutet :) sen har jag, elin, hanna & emma åkt runt lite, nu sitter jag hos elin & håller på att bränna en skiva!
Asså Eva Dahlgren - Vem tänder stjärnorna, är typ ungefär den finaste låten jag vet så den ska va med på skivan :) haha.. Nu ska jag gå å va lite social med brudarna! :)

      Det var evighetssekunder
tre korta andetag
hela livet vände
vem valde
inte jag
jag hörde ord från mina läppar
som aldrig vilat i min mun
tankar aldrig tänkta
som nya väggar i ett rum
Som om vi alltid älskat
sen min dagboks första blad

vem tänder stjärnorna
som bara jag ser
i dina ögon
vem vänder vindarna
och för mej dit
min tanke
aldrig nått


tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0