Torsdag.

Igår festade vi, som man kanske kan förstå om man läste det tidigare inlägget..
Vi hade ganska skoj, drog ut vid tolv, drog med mig E också, va längesen man såg han :)
Fast vi hann juh bara va ute typ en timma, eftersom dom stängde klockan ett, så då gick jag hem, & jag kan lova att det var KALLT :P & så gick jag juh såklart bakvägen, dum som jag är, så fick juh plumsa säkert 100 meter innan jag väl var hemma!
Jag somnade direkt jag kom hem typ, men vaknade igen vid 5.. & då började såklart natt-tänket komma igång, så jag började må jättedåligt & var skitledsen, så elin fick trösta mig i säkert en timme, sen somnade jag full och trött på en blöt kudde.. var faktiskt längesen jag grät, men ibland kanske det behövs! Det känns juh alltid lite bättre efteråt, speciellt för mig eftersom jag alltid går runt & bär massa saker som är jobbiga, men som jag inte tar itu med, sen så flippar jag då det blir för mkt, men det gör väl alla om dom gör så, I guess!

R ringde & väckte mig för en stund sen,. har nog inte sovit så mycket inatt misstänker jag!
men jag minns att jag vaknade till förut & att jag kände mig gladare, men då kom jag på vad jag hade drömt..
Så.. ja.. det var en bra dröm.. som fixade till allt.. men så var det såklart inte på riktigt :P

Idag ska jag & åka snowboard med sara & vi ska köra skoter dit, så det kommer nog bli jävligt roligt! :)
Nu ska jag gå å ringa henne, tror fan valls har öppet på dagen nu då det e sportlov, så man kanske skulle ta & dra & åka på dagen istället, det är juh mysigare det :)

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0