Trött!!

Oj så trött jag blev,.. jag måste nog gå å sova lite,. & så har jag fått mens, har mensvärk.. känner mig inte sådär jättetaggad just nu, men får väl hoppas att det kommer!! :)

Asså jag & pengar e inte en bra kombination,. jag har seriöst slut pengar & ändå var jag extra rik den här månaden, & ändå tycker jag inte att jag köpt nåt!! Har inte ens ätit ute eller på skolan, har inte köpt typ nå kläder, så va tusan har jag gjort?? Har heller inte köpt mkt alkohol den här månaden, & bara vart ut en gång också,. hmm thats fucked up! :O & jag vågar inte säga till mamma, så jag kan låna av hon, för då säger hon bara att jag e dålig med pengar & blablabla. & så blir hon sur :P

Nää nu blir det ner i tvättstugan & slå igång en maskin, sen blire sova en timme :) eller kanske två!!

Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0