Fredag.

Jag sitter just nu hos elin, har sovit här inatt med hon & emma :)
hade riktigt roligt igår, för vi va alla tre super övertrötta,. :) Jag köpte en skitgod glass, men jag åt för mkt, så jag började må jättedåligt :<

Idag har pengar rullat in på mitt konto & jag känner hur det kliar i fingrarna ;P
Vi håller på att göra oss redo för att fara på stan nu, elin försöker få till sitt krull & jag e typ redan klar, sen blire å hämta upp sara på vägen, sen blir det shoppa :D Ikväll är det mest troligt fest,. vart det blir får vi se senare :)

Igår var det värsta snöstormen, kom säkert 3-4 dec snö >_<

& jag körde fast på väg till elin i en jävla backe,. hahahaha,. sen fick elin & emma komma ut & putta,. & sen så när elin blev trött så fick hon styra istället, & så fick vi precis loss bilen & vi blev så glada, men i all gladhet glömde lein bromsa så vi körde fast igen eftersom hon rulla ner i djupsnön igen :P haha,. & då kom det nå surgubbar som egentligen skulle hjälpa en av doms fru, som också hade kört fast, så dom va tvugna å hjälpa oss eftersom dom redan va där, skulle juh ha vart rätt fittigt om dom inte gjort det :P haha,. ajja,. & jag lovar att min skalle höll på att sprängas,. jag fick käka migränmedicin sen då vi böta & kalla kom in till elin i värmen :P haha,.

Nää nu börjar elin bli redo, så jag ska gå å röka en cigg innan vi far vidare :)
ha en bra helg :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0