Lördag.

Idag sov vi till halv två, det va skönt ;D
igår skulle vi festa & vi blörjade, for till stan osv. men vi hade så jävla tråkigt så vi la ner & drog hem istället.

Idag har vi lekt städfirma & städat lite överallt,. det var jobbigt efter ett tag :P haha,.
Nu sitter jag & ska nog ta & blanda mig en grogg snart tror jag ;> Först ska jag bara föna håret,.
Jag är lite trött,. det känns som inte ens som lördag, det känns som om det är söndag!
Har vart en ganska konstig helg faktiskt :P haha,. men ibland måste man juh ha sånna också.

Nu ska jag kila vidare,. bye!

image9


PS. jag tycker om dig.

Kommentarer
Postat av: Petra

Du e så söt My;)

2008-01-31 @ 09:59:22
URL: http://pivii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0