Måndag.

Jag hatar måndagar, för då vet man att man har 5 dagar i skolan / jobbet kvar den här veckan innan man får va ledig och sova som folk igen :P haha,.
Jag sitter just nu & väntar på att muppen ska va klar hos tandläkaren så vi kan käka, för jag e skithungrig :)
Sen ska jag fortsätta måla hans huv som jag började på i fredags :) Det är lite jobbigt om jag ska va ärlig, men jag vill få det bortgjort så fort som möjligt :) känns jobbigt å veta att jag måste göra klart nån gång så jag siktar på att försöka få det klart idag :)
Vi har fått två nya ämnen i skolan nu, etik & teckenspråk,. Jag älskar diskussionsämnen, så etik är jävligt kul, sen så är teckenspråk gode kul också :) så nu är det iaf nåt som är roligt, så att inte varje lektion känns som en seg geléråtta.

det har kommit massa snö, & imorse var det kallt som fan, men det är roligt för nu är det riktigt halt, då kan man sladda runt & busa :D

I helgen har det vart roligt å den gick fort som fasen,. :/ som vanligt..

åååh,. jag e rååååhungrig!!!! skyyynda skynda skyynda!!! :P

Nu ska jag ta en cigg sen hoppas jag att han e klar :)

baah baah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0