Måndag.

Nu var det måndag igen,. Blä för måndagar! man borde avskaffa dom eller göra dom till en helgdag :P haha,.

Idag har vart en gode seg dag, höll på att somna på sista lektionen, men annars har jag vart duktig nästan hela dagen & busat på :)

Jag tror jag ska börja skriva dagbok på riktigt, som förut, där man kunde skriva allt, för det kan man som inte här,. Jag tror att det skulle kunna vara bra för mig, för att försöka få ordning på alla tankar och så, & försöka skriva ner alla mina känslor, eftersom jag har lite svårt att förstå mina känslor ibland, så kanske det är lättare om jag skriver ner det så jag får lite perspektiv på dom & så man kan titta tillbaka på allt.
Jag har egentligen inte problem med mina känslor, problemet är mer att dom ofta uteblir har jag upptäckt,.
Jag tror det är ganska mycket kvar från förut då jag mådde dåligt & förträngde allt, att det har blivit som en skada,.
Jag kan reagera väldigt starkt om jag inte är förberedd på saker, men ibland kan jag reagera nästan känslokallt, just för att jag kännt på mig innan vad som ska ske & hunnit bearbeta bort känslan, så den slår som aldrig ut, men då kan det komma flera månader senare & det vill jag juh inte,. för det är jobbigt :P

Jag är himla trött, hade tänkt ta en powernap, men nää jag tror inte det, tror jag ska hålla mig idag med, har faktiskt blivit bättre på saker jag var dålig på förut,. Jag har börjat somna tidigare, (oftast innan 12) jag har börjat äta igen, asså fler än en gång om dagen, & jag äter på regelbundna tider, inte på natten, OCH jag har inte tagit en enda powernap på säkert 2 månader! :D Fast det är inte tack vare mig själv.. det är juh tur det finns dom som får en att veta hut! ;P & förresten så röker jag inte LIKA mkt längre,. asså jag röker juh mkt än, men några cigg mindre per dag är det nog allt!

& Kim: JAG SAKNAR DIG!!!  :´( du borde vara här & dra ner mig på jorden & ge mig en bitchslap, för du e fan den enda som kan få mig att känna mig som starke adolf!!!! Ska ringa dig nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0