Onsdag.

Sitter just nu hos elin.
Livet är lättare nu iallafall.. :)

Hon spelar nå jävla spel på sitt jävla super nintendo & jag lyssnar på musik.
jag vill spela guitar hero, jag känner abstinensen. :P

Nu är vi inne på ett nytt år, har inga löften, för jag vet att man ändå bara bryter dom.
jag ska iaf försöka att inte ha ett lika sugigt år som förra året nu, & jag ska fan inte sätta mig själv i skiten hela tiden, utan jag ska försöka göra sånt som jag tror är bäst för MIG själv. & inte för nån annan eller nåt annat.

Tårar rinner bara för något som tidigare gjort en glad.
Nu är det tillbaka, men det betyder inget den här gången,. Allt är bara tomt. kommer bara stå still.
Undra hur länge det blir den här gången?
Jag tror att det går så länge jag pallar, men vi kommer alla till en punkt, då det inte funkar längre.
But enjoy while you got it! Right!?

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0