Onsdag.

Jaha då var det ännu en onsdag :) bara imorrn i skolan den här veckan, skönt :D vi har hemstudier på fredag!
Idag så var jag & mallen "sjuka", det var skönt må jag säga :P Jag klev upp vid tio & så började jag skissa lite på huven, sen for jag & mallen & käka på sunes (mums ;D) sen tillbaka & förtsätta, hann ändå med en del, & den är ganska fin & jag brukar som aldrig bli nöjd över nåt jag själv gjort, men nu har jag vart så jävla noga att det faktiskt blev ganska bra! :)

Nu är jag hemma en sväng & ska duscha & vi ska beställa pizza,. :) jag måste tvätta kläder, har säkert inte tvättat på 2 veckor, så nu e alla mina favvokläder i tvätten typ :P Men på fredag ska jag shoppa lite nytt.
Min mamma & hennes kille sitter & tittar på handboll,. det är irriterande, för dom sitter bara å skriker :P
"JAAAAAAA!!!!! TJUSIGT!!!!!" .. "NEJ MEN VA FAAAAAAN!!!!!"
haha

Och jag vill bara säga att jag mår bra just nu & det märks mkt på att jag inte är lika trött som förr, ofta va jag psykiskt utmattad förut av alla mina tankar, men jag skulle nog nästan påstå att min hjärna har varit ganska tyst, eller tyst e den e juh aldrig, men bättre än förr, nu på senaste :) det är skönt,. men ni vet efter regn kommer solsken & tvärtom,. sånt här är juh inget man borde vänja sig vid, för det kan faktiskt försvinna på en sekund, det vet jag för det händer mig jämt.. :O

Nu ska jag hoppa i duschen.. :)
hej då

Kommentarer
Postat av: Petra Viklund

Hej My:)

Vad glad jag blir när jag hör att du mår bättre, jag känner mig så handikappad när jag vet att någon mår dåligt och att jag inte kan göra något åt det..

2008-01-24 @ 11:25:52
URL: http://pivii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0