söndag.

Va fan hände??!! det va juh för tusan nyss fredag,. :/ Värsta grejen...

I fredags var det fest, det var INTE kul,. hahaha,. men ibland måste man juh ha tråkigt också, för att uppskatta dom bra gångerna.. :P fast visst önskar man juh ibland att det alltid kunde ha fått va bra, & det gäller väl i alla sammanhang.
men ibland kanske det måste suga lite för att man ska uppskatta & förstå hur tur man har i livet då det väl går som det ska :) Jag är trött,. jag sitter & lyssnar på musik,.
Det är en sak jag tänkt på, hur mkt man kan ändra sin musiksmak beroende på hur man mår osv. Sitter just nu & lyssnar på en låt som jag lyssna mkt på i somras då jag mådde dåligt:

 " It Is Breaking Me Down
Watching The World Spin 'round
While My Dreams Fall Down
Is anybody out there?

Can Anybody Out There Hear Me
'cause I Cant Seem To Hear Myself
Can Anybody Out There See Me
'cause I Cant Seem To See Myself
There's Gotta Be A Heaven Somewhere
Can Ya Save Me From This Hell
Can Anybody Out There Feel Me
'cause I Cant Seem To Feel Myself
Losin' My Way "

När jag hör den låten nu så känner jag absolut inte som då, jag minns bara hur jag mådde då,.
Det är det fina med musik, att musik kan ta fram så mkt minnen & få en att komma ihåg delar av livet bara genom att lyssna på nåt man lyssnade mkt på då.. :)

nu ska jag nog gå å sova liiite till :>

Ps. Allt är snurrigt än

hej då

Ps2. Jag har lärt mig att slåss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0