Tisdag.

Idag drog jag & mallen en liten jävel & sket i sista lektionen,.
Vi softade lite & drog & solade,. skönt, ska börja smida upp brännan nu, ser allvarligt ut som ett lik,. :P
Idag har vi haft teckenspråk & kommunikation & det börjar bli lättare å lättre nu med teckenspråk, det är faktiskt jävligt roligt,. längtar tills man kan lite mer så har man juh ett hemligt språk ;P
& på kommunikationen var det också kul, vi hade bara övningar, inget skriva, så vi har gestulerat (eller va det heter) massa olika humör och känslor,. haha,. :)

Lite trött är jag, men jag tänker inte sova middag, så jag ska gå å duscha, sen ska jag fortsätta måla huven, den ska va klar imorrn :)

Åååh,. det är så jobbigt för det finns så mkt jag vill säga & så mkt jag vill ha svar på,. men det går inte!!!

Duscha duscha!

Jag & Mallen på studenten för 1,5 år sen :) :

image8


hej då


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0