Böter & första arbetsdagen.

Har nu jobbat klart min första dag & jag är skittrött, mkt att ta in & komma ihåg, som tur är så är introduktionen på det stället 80 timmar, så förhoppningsvis lär jag juh lära mig till sist. personalen var trevlig & även om jag är trött så trodde jag fan att jag skulle vara tröttare med tanke på att jag bara lyckats sova 4-5 timmar inatt.. :)
Imorgon blir dock ännu jobbigare, kommer att jobba dubbla pass, från 8-22, det är jävligt jobbigt.. utan rast dessutom, så 14 timmars jobb rakt av det är rätt tungt, & sedan dessutom upp & jobba 7 dagen efter.. men men.. så är det!
Varför jag har ett så långt pass imorrn är för att den ordninarie personalen på det andra ställer kommer att gå på semester, så för att jag ska få rätt inskolning så måste jag gå dubbla pass en dag för att lära mig allt jag behöver, innan dom går på semestern!
För övrigt så har jag fårr böter, jävla lapp-lisor! jag hatar dom!
Nu ska jag hoppa i duschen & sen ska jag städa lite, sen lär det vara en lugn kväll! :)

Hoppas alla har/har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0