Fasen.

Jag såg nu att midsommar är juh för tusan på fredagen, så det blir inge fest för mig då :/
Trist, men så är det, det är juh egentligen isf den enda dagen som verkligen sög kan man säga, så jag får helt enkelt överleva :P haha..
Har just ätit & ska snart med mamma & sätta in lite pengar på mitt konto.. så jag inte slösar upp dom på en gång, men det lär jag juh iofs göra ändå :P tänker alltid att jag ska va sparsam, men jag är så dålig på det, & även om jag är sparsam enligt mig så försvinner pengarna ändå på något mysistskt sätt.. kanske sitter det ett litet monster på banken som äter upp mina pengar? vem vet!?
Nu ska jag iaf fara & sen funderar jag på att fara & sola för det tycker jag att jag förtjänar i detta hemska väder!
Sen blir det kanske en sväng förbi hos sara eller hos elin, måste tanka också :/ Åh jag har inte råd, bensinpriset pillar juh gud i stjärten just nu, why god why am I so poor??? Jaja.. thats life.. jag ska väl va glad över att jag har vad jag har ;P
& eftersom jag iaf har lite så kan jag juh alltid tänka, bättre än inget! & suger livet riktigt mkt, så kan jag juh också tänka på att jag har mina armar & ben i behåll & har en hyffsat schysst familj & många fina vänner som kan hjälpa mig ur diverse knipor.. det finns dom som inte har armar & ben & som har förlorat hela sin familj, som ligger på en gata nånstans med en myntburk som dom inte ens kan plocka upp! det finns faktiskt till & med dom som använder en skateboard som ben, det har jag sett på film: I have no legs! I have no legs! vilken film är det btw? det är nån bra film om jag inte minns fel..

jaja peace out fuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0