Godmorgon.

Har legat & snoozat sen typ kl 9. men nu är jag uppe :P
Ska på möte kl.13, då får jag mitt schema för i sommar & så ska vi väl gå igenom lite smått & gott!!


Asså.. jag & Sara såg pussycats igår, är det bara jag som tänker att dom är lite tjocka dom flesta av dom?
eller är det för att tvn är så stor?

jaja.. skitsamma.. haha!

Det som är tjorvigt är att PC har bett mig jobbalite då & då, beroende på mitt schema då, men problemet är att jag alltid måste vara tillgänglig även om jag inte har jobb just då, så det är lite jobbigt, för då vet jag juh inte om jag kan tacka ja & det känns som att jag tackat nej flera ggr, men det kan jag juh som inte råför iofs, men ändå,.. :P

Man kan tydligen begära förskott på första lönen om man vill, funderar på att göra det, så jag slipper vänta så länge med att få pengar, men problemet är att då måste man ha jobbat i 14 dagar & det kommer som max bli 11 dagar,. men jag kanske får klara mig, men det är juh för fan länge innan jag får pengar.. det är juh dessutom sommar, då vill man juh shoppa & dricka drinkar.. :P inte för att jag kanske kommer ha så mkt tid över till det, med tanke på att jag kommer att jobba så mkt :/ lyllo alla som har semester :P fy fan va det kommer kännas ännu mer surt då roger får semester, då jag vet typ att han lever glassar-livet & jag JOBBAR ;P haha.. skitunge!!

Nu ska jag börja dra mig hemåt för att käka lunch & göra mig klar inför mötet :)
Men först ska jag diska undan lite & sånt..

Btw. vilket jävla pissväder, man blir juh på dåligt humör för fasen & TRÖTT, som jag har varit trött dom senaste dagarna,. förra veckan var juh kanon, hur varmt som helst & nu bara regn & typ 7+ va fan var det bra för? :P
får hoppas sommaren dyker upp snart igen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0