Lördag och sol!

Vaknade för en timme sen, ville fortsätta sova men jag klev upp ändå.. för sooolen skiner..
Roger är i skellefte på skelleftefestivalen och jobbar, men jag har sovit här hos han ändå :)
Emma skulle också sova, och vi somnade, men jag vaknade inatt av att hon skulle fara & skjutsa elin & hanna, sen så stannade hon nog med dom :) för här var det då tomt imorse ;)
Igår jobbade jag mellan 7-17, och så hade jag knappt sovit nåt natten innan, så jag pallade fan inte att göra nåt speciellt :)
Jag, emma, elin & hanna for till nodo igår kväll & hanna & elin drack en öl, sen blev dom sugna på att gå ut så vi skjutsade dom, sen for vi som sagt hem & sov, men somnade inte förrän kring 3-tiden ändå.. & nu är jag ändå fortfarande trött..

Vi tar hand om min morbrors hund på obestämd tid & det är jävlat the dog from hell, den jäveln smet igår så jag fick kuta som en jävla tok för att få fast den jäkeln, & när jag väl fått fast han så brände jag jävlat sönder fötterna på brännässlor, det svider fortfarande :/

Idag blir det kanske fest, mest troligt, antingen med sara & gänget, eller så med elin & dom eller så med mona, får se vad som sker senare, men nu ska jag fara hem & njuta av solen tror jag!! :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0