lördag .

har sovit länge idag, vaknade för typ en halvtimme sen, men ändå skönt..
Ikväll är det väl antagligen fest, men jag tror att dom flesta tänker se jävla fotbolls-VM, asså jag hatar fotboll!! så jävla meningslöst,. iofs hatar jag all sport, men nu är det juh fotboll vi pratar om ;P
Pratade med M för en stund sen, ska nog hänga med dom, men dom ska juh såklart gå till nån "sportbar" som hon så fint kallade det.. förbaskat.. jag hade hoppats få slippa, men eftersom alla verkar ska göra nåt liknande, typ S & R ska ha fotbollskväll hemma, roger & grabbarna ska på sjöbodan & se fotboll, elin är i ume & ska förmodligen också se fotboll, som alla andra små kottar, det betyder alltså att om jag inte vill vara ensam & bitter ikväll, så får jag helt enkelt finna mig i att vara ett fotbolls-fan ikväll.. suckie, suckie,. ;P

Men nu ska jag käka frukost & sen får vi se vart kvällen för oss!! :) kanske blir det kul ändå.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0