måndag igen..

börjar jobba 15.00 idag, så jag sitter och softar lite, ska snart städa lite, sen får man se om solen kommer fram, så kanske man solar lite innan :D

Midsommarhelgen har varit rolig, i fredags for jag med emma & elin till lillpite på fest, var där några timmar, tills roger & grahn hämtade mig kring 22, då for vi till roger. Ante, mona, sandra o rickard kom också, men dom for kring 00, då somnade jag tydligen i soffan :P haha, så fick roger bära upp mig i sängen stackarn ;)
Lördag så hade jag tänkt ta det lugnt, var hos roger till halv sju på kvällen, sen for jag hem, käkade & duschade, kom på kring 20 att jag ville festa, snodde lite sprit ur spritskåpet & drog till johanna, där mallen & fler tjejer redan börjat.. :)
Kring 00 blev det utgång på 1906 & jag hade superkul :) kring 02.30 kom roger & macke & hämtade mig & då blev det sängen :) Har inte haft kameran nånting, ides inte byta batterier :)

Nu ska jag ta & göra nånting vettigt.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0