onsdag.

sitter hos roger nu, håller på att laga curry-kyckling & ris,.
Har inte gjort nånting alls idag typ, förutom att städa & vila :P men det är skönt att slippa göra saker tycker jag, så när jag väl får tid till det, så gör jag helst just ingenting.. tycker om att känna känslan av att slippa krav & måsten & att jag kan göra vad jag vill.. imorgon börjar jag kl.12 så jag får en sovmorgon så det är skönt,.
Ikväll är det juh fotboll, antar att grabbarna ska se det, så jag kanske smiter iväg till elin eller nåt, eftersom att, som ni kanske förstått, fotboll är nog inte min grej ändå :P
Snart är det helg, så sköönt.. :)

Är så jävla sugen på att shoppa, men jag kommer inte kunna shoppa förrän jag får min pengar för jag e så fattig & det är läänge kvar, men ska kolla upp omjag kan få förskott på första så jag slipper klara mig utan pengar så länge :)

Nää nu ska jag kolla till riset!!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: markus

men som du var kocken såg inte kasst ut måste jag säga :)

2008-06-18 @ 22:09:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0