Soliga dag!

Vi hade jättekul igår, vi åt god mat & bowlade, jag va kass men det var väl inte så oväntat ;P
Efteråt så gick vi till ante & mona en sväng & åt en bit tårta & drack en öl, sedan gick vi på premiäröppningen av 1906, & jag måste säga att dom har verkligen lyckats med den stora uteserveringen som dom har byggt, skitmysigt & perfekt ifall det regnar.. :) väl där drack vi några öl/cider & kring tolv så for jag & roger hem.
Har precis varit på systemet, det är fullt med folk överallt, eftersom att idag så är det studenten, så grattis till alla studenter! :)
Mona kommer snart hit & vi ska sola ett tag & sedan ska man väl duscha & fixa sig lite, sen blir det väl en & annan cider ;P

Ha en bra dag/kväll alla!!

Några bilder från igår:

image22

SOMMAR ;D

image23

På Golden dragon!

image24

Jag & Mona i bowlinghallen!

image25

Macke & Roger!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0